Thursday, February 20, 2014

4 new postcards gifts

Based on your votes for my 12 pictures of 2013, I have made these 4 postcards. I will use them as gifts to thank you for your orders in 2014. (Or you will get those from last year, if you haven't received them yet).

Let me remind you that this blog is at your service. You can order the teas and accessories I select via e-mail (stephane_erler@yahoo.com).
I have just reduced the prices of my 2013 fresh Oolongs by up to -30%, so now is an excellent time to take advantage of low prices for teas that are still at their peak in terms of quality. 
Mes 4 nouvelles cartes postales sont prêtes! C'est vous, mes lecteurs, qui les avez choisies parmi mes photos de 2013. Je vous les offrirai avec vos commandes de cette année, si vous avez déjà celles de l'an passé.

J'en profite pour vous rappeler que ce blog est à votre service. Vous pouvez me passer commande de thés et d'accessoires de ma sélection par mail (stephane_erler@yahoo.com).
Je viens d'ailleurs de solder mes Oolongs frais de 2013 jusqu'à -30% ; c'est donc le bon moment pour profiter de prix réduits sur des thés qui sont encore au sommet de leur forme!

No comments: